Dieta mediteraneana

Dieta mediteraneana

cate kg poti sa slabesti intr-o saptamana

Care sunt posibilele efecte adverse ale dietei mediteraneene? Cum a apărut dieta mediteraneană?

Dieta mediteraneană se bazează pe dieta Parasouda, urmată de locuitorii Cretei, pentru a avea o viață sănătoasă, absența restricțiilor stricte făcând-o potrivită pentru aproape oricine. Care sunt regulile de bază ale dietei mediteraneene?

Dieta mediteraneana: exemplu de meniu pentru o saptamana

Nu este nevoie să te muți în Italia, Grecia sau sudul Franței pentru a profita de beneficiile dietei mediteraneene. Tot ce ai de făcut este să urmezi sfaturile de dieta mediteraneana jos.

Scris de: Mihaela Găneț Dieta mediteraneană — ce este exact, cât putem slăbi și cum o putem urma dacă nu avem mult timp la dispoziție pentru gătit.

Consumă fructe și legume proaspete dieta mediteraneana cât mai puțin procesate de exemplu, legume gătite dieta mediteraneana aburi, grătar sau cuptor, niciodată in ulei Limitează consumul de alcool în zona mediteraneană se consumă un pahar de vin roșu la masă Folosește ulei de măsline la gătit și în salate Mărește aportul de leguminoase cartofi dulci, fasole, linte, broccoli etc Consumă cereale integrale, pâine integrală, nuci și semințe Limitează consumul dieta mediteraneana carne roșie Consumă pește de cel puțin două ori pe săptămână Consumă lactate, carne grasă și ouă doar ocazional Elimină din dieta zilnică mezelurile și alte semipreparate din carne Redu consumul de dulciuri și prăjituri și dieta mediteraneana pentru fructe proaspete Folosește condimente și plante aromatice la gătit Mănâncă în porții mici Salata de legume pentru slabit cel puțin doi litri de apă pe zi Care sunt beneficiile dietei mediteraneene?

Dieta mediteraneană are o mulțime de beneficii pentru sănătate.

ceaiul sicuro slim pareri

Mai jos sunt cele mai importante dintre ele: Reduce riscul de afecțiuni cardiovasculare — potrivit studiilor, adoptarea unei diete mediteraneene ajută la reducerea riscului de boli de inimă pe termen lung dieta voluntarilor a fost urmărită pe o perioadă de 5 ani.

Este bine de știut că persoanele studiate făceau și mișcare zilnic și mergeau regulat la control medical preventiv Îmbunătățește calitatea somnului — potrivit unui studiu publicat în dieta mediteraneană dieta mediteraneana la obținerea unui somn odihnitor în populația adultă.

Rezultatele nu fost identice în cazul tinerilor care au urmat dieta Te ajută să slăbești — cercetătorii spun că persoanele supraponderale sau obeze slăbesc mai mult dacă urmează dieta mediteraneană prin comparație cu grupurile care urmează o dietă cu dieta mediteraneana conținut redus de grăsimi Susține sănătatea creierului — vitaminele, grăsimile și restul nutrienților din alimentele dietei mediteraneene sunt benefice și pentru creier.

pierde sănătatea burta sănătatea bărbaților

Potrivit unui studiu, persoanele care urmează dieta mediteraneană au un risc mai mic de Alzheimer și alte afecțiuni asociate declinului cognitiv. Mai mult există o legătură directă între consumul de pește și fructe de mare și un risc mai mic de boli neurodegenerative Reduce simptomele depresiei și anxietății — în special carotenoizii din spanac și varza kale ajută la îmbunătățirea stării de spirit.

emoticon de slăbire

Potrivit cercetătorilor, cei care urmează o dietă mediteraneană au un risc mult mai mic de depresie Ajută la stabilizarea nivelului dieta mediteraneana din sânge — dieta mediteraneană se bazează pe cereale integrale și carbohidrați sănătoși proveniți din fructe și legume. Studiile arată că introducerea în dieta zilnică a carbohidraților dieta mediteraneana care se află în orz, cereale integrale, orez integral, quinoa etc ajută al reglarea glicemiei Este benefică femeilor la postmenopauză — urmarea dietei mediteraneene este legată de o structură osoasă și musculară mult mai bună în cazul femeile care au trecut de menopauză.

Cum oasele dieta mediteraneana casante iar mușchii sunt și ei afectați după menopauză, dieta mediteraneană reprezintă o veste bună pentru femei Reglează flora intestinală — un studiu a arătat că persoanele care urmează dieta mediteraneană au un conținut mai bogat și mai divers al bacteriilor benefice prin comparație cu cei care au o dietă bogată în zahăr, sare și grăsimi saturate și trans.

Ațiputeafiinteresat