Masa arde grasime, One moment, please

masa arde grasime

Căi de a pierde grăsime corporală

Totusi dezvoltarea musculara pe deficit caloric este mai slaba decat atunci cand esti in surplus caloric. Citeste prima parte in care am vorbit despre deficitul caloric si cine poate arde grasime si dezvolta masa in acelasi timp.

Arzi grasime si dezvolta masa musculara N-as putea spune cu cat este mai slaba, probabil ca scade cam la jumatate. Mentine un deficit caloric moderat Poate masa arde grasime poti dezvolta masa musculara in deficit caloric insa cu siguranta nu poti slabi fara deficit caloric.

masa arde grasime data de slăbire

Este important sa nu fii intr-un deficit caloric prea mare pentru ca asta ar conduce la pierderea masei musculare, a energiei, stare generala proasta si alte probleme. Ce inseamna totusi a fi intr-un deficit caloric moderat?

Care este deficitul optim? Cercetatorii de la Universitatea din Jyväskylä ne ofera raspunsul.

Plan de antrenament pentru pierderea grăsimii de 12 săptămâni

Definirea si slabirea presupun sa ai suficienta masa musculara si un procent scazut de grasime. Deci daca vrei sa arati cat mai bine cand te definesti va trebui sa adaugi cat mai multa masa, iar pentru asta sunt necesare antrenamentele cu greutati mari care iti permit sa faci cam repetari. Ce sunt exercitiile compuse? Exercitiile compuse implica grupele majore de muschi si necesita forta si efortul cele mai mari din partea corpului.

Depozitele de grasime nu sunt fixe

Exemple de exercitii compuse ar fi genuflexiunile, indreptarile, impinsul la banca sau presa militara. Exercitiile de izolare implica o singura grupa musculara si implica mai putin efort si mai putina forta. Printre exertiile de izolare se numara flexiile pentru biceps, fluturarile la cabluri si ridicarile laterale. Poate ca o sa fac si un articol despre exercitiile compuse versus exercitiile de izolare insa pe scurt incerc sa explic acum.

Daca vrei sa dezvolti cat mai multa masa musculara si forta, vrei sa te concentrezi pe exercitii compuse.

Една план черен

Studiile stiintifice au dovedit deja asta. Ce inseamna greutati mari?

masa arde grasime topire grasime burta

Normal ca nu am cum sa stiu eu capacitatile fiecaruia si tema repetarilor necesare pentru hipertrofie este dezbatuta incontinuu. Sa fie oare un antrenament de revista cu repetari ideal? Mai multe repetari sunt mai bune? Mai putine repetari sunt mai eficiente?

Masa câștigați musculară

Raspunsul nu este simplu, insa tot stiinta ni-l ofera. Daca vrei sa maximizezi dezvoltarea musculara, vrei sa iti antrenezi muschii cu greutati mari si volum moderat. La fel ca si in cazul exercitiilor compuse, studiile au fost desfasurate timp de decenii.

Care a fost rezultatul studiului? Dupa 8 saptamani de antrenamente, oamenii de stiinta au descoperit ca grupul cu intensitate crescuta a castigat in mod semnificativ mai masa arde grasime masa musculara si forta decat cel cu volum ridicat.

In privinta fortei este evident ca grupul cu intensitate crescuta.

Sfaturi esentiale pentru arderea grasimii si cresterea in greutate

Cercetatorii au explicat acest fenomen ca avandu-si baza in doua aspecte: 1. Cheia aici a fost cresterea greutatilor pe bara nu cresterea numarului de repetari executat. Asta nu inseamna ca nu e bine sa faci deloc repetari mai multe sau sa folosesti exercitii de izolare, ideea e sa nu te concentrezi pe ele.

masa arde grasime de ce se depune grasime pe burta

Fa antrenamente cardio HIIT Poti pierde grasime si daca nu faci antrenamente cardio, insa daca vrei sa arzi grasimea cat mai rapid ar trebui sa vrei sa faci si cardio.

Este drept ca poti accelera arderea grasimilor si mergand pe jos, insa daca vrei sa arzi grasimea cat mai rapid posibil si esti dispus sa accepti o provocare, atunci vei vrea sa faci antrenamente de intensitate crescuta pe intervale HIIT.

  • Cate calorii sa mananc ca sa slabesc
  • E posibil să slăbim doar din grăsime și să păstrăm masa.
  • Planurile nutriţionale esentiale din culturismul profesionist sunt de regulă împărţite în două categorii distincte: dietele de creștere a masei musculare în sezonul necompetiţional şi cele de definire, înainte de concursuri.
  • Metode de slabit fara pastile
  • Slăbire sonică
  • Rezultate de slăbire

In cazul in care nu te-ai familiarizat cu antrenamentele cardio HIIT, acestea sunt niste exercitii in care alternezi perioade de efort in care dai aproape tot ce poti si masa arde grasime cu effort mic. Intervalele de intensitate crescuta iti imping corpul spre limitele metabolice in principiu va fi maximul pe care il poti face iar intervalele de intensitate scazuta sunt necesare pentru recuperare sa reusesti sa mai si respiri ca lumea.

Acest stil de cardio castiga din ce in ce mai multa masa arde grasime datorita faptului ca studiile arata ca este mult mai eficient la arderea grasimilor si mentinerea masei musulare decat cardio traditional de intensitate constanta si moderata sau scazuta.

Dieta de 5 zile pentru a crește în greutate și a crește masa musculară

Dar sa vedem si de ce. HIIT arde mai multe calorii pe minut decat cardio de intensitate constanta Asta s-a dovedit in repetate randuri.

masa arde grasime alimente ce ajuta la slabit

Deja nu mai poate fi contestat. HIIT arde mai multa grasime in timp decat cardio de intensitate scazuta si un studiu desfasurat de oamenii de stiinta de la Universitatea Vestica din Ontario au dovedit si cam cu cat mai eficient este HIIT-ul prin comparatie cu LISS low intensity steady state cardio.

Dupa 6 saptamani de antrenament subiectii care executau antrenamentele pe intervale au pierdut grasime in mod semnificativ. Da, sprinturi de cate 30 de secunde ard mai multa grasime decat o ora de mers la banca de alergare cu inclinatie.

Ațiputeafiinteresat