Retete pranz pentru slabit. Mancare sanatoasa pentru slabit retete

25 de idei de prânz gustoase și sănătoase sub de calorii - Mâncat Sănătos

Slabeste sanatos: 3 retete pentru pranz la dieta

Adaugă uleiul de măsline, amestecând ușor și strecurând ceapa, mărul, usturoiul, tulpinile de coriandru și ghimbirul. Gătește ușor timp de 5 minute, amestecând de fiecare dată. Între timp, decojește cartofii dulci și introdu-i în tigaie împreună cu lintea și laptele.

Condimentează după gust, apoi las-o să fiarbă, acoperită, timp de 20 tabara de slabire nottingham minute. După ce s-a fiert, amestecă până la netezire folosind un blender cu băț.

25 de prânzuri foarte sănătoase sub 400 de calorii

Adaugă sucul de lămâie și servește, alături de frunzele de coriandru tocate. Omletă cu cartofi, ceapă, mărar și brânză Aceata este o variantă excelentă pentru retete pranz pentru slabit, ușor de făcut și etrem retete pranz pentru slabit delicios. Dacă nu ești vegetariană, adaugă și câteva bucățele de șuncă. Ingrediente: 2 lingurițe de ulei de măsline g cartofi fierți, tăiați felii 4 ouă bătute 4 cepe de primăvară sau o ceapă normală tăiată bucăți mici mărar tocat, după gust 25 g brânză cheddar, răzuită Mod de preparare: Într-o tigaie mică antiaderentă, încălzește uleiul la foc mediu.

Adaugă cartofii, apoi prăjește-i până când încep să fie un pic crocanți, aproximativ 8 minute. Separat, într-un castron bate ouăle, ceapa de primăvară, mărarul și condimente după gust. Adaugă amestecul în tigaie, amestecă rapid, scade focul și presară pe deasupra brânza.

cele mai bune enzime de slăbit

După câteva minute, întoarce pe partea cealaltă și prăjește până ce amestecul devine ferm și auriu. Scoate apoi din tigaie și servește.

Humus cu lămâie și coriandru Humusul este excelent pentru pachetul de la birou, încearcă-l cel puțin o dată pe săptămână. Ingrediente: 2 conserve de g de năut în apă, scurse 2 căței de usturoi, tocați 3 linguri de iaurt grecesc 3 linguri de pastă de tahini 3 linguri de ulei de măsline extravirgin sucul de la 2 lămâi 20 g coriandru Mod de preparare: Adaugă toate ingredientele, în afară de coriandru într-un procesor de alimente sau blender și amestecă până se obține o pastă.

Condimentează bine humusul, adaugă coriandru și amestecă până se toacă, apoi pune amestecul într-un bol, adaugă uleiul de măsline și servește-l. Salată de feta picantă cu linte verde și clementine dulci Vei retete pranz pentru slabit uimită să afli cât de bine merge feta picantă cu linte și clementine.

Acesta este un prânz plin de culoare, bogat în vitamine C și fibre, dar în același timp are un nivel scăzut de calorii.

Pranzul pentru o saptamana: 5 retete dietetice

Ingrediente: 1 ceapă roșie, înjumătățită și apoi tăiată în felii subțiri sucul de la 1 lămâie 2 clementine dulci, 1 tăiată felii și 1 pentru a stoarce sucul 2 căței de usturoi, tocați bine g linte verde, scursă 1 retete pranz pentru slabit retete pranz pentru slabit oțet balsamic 1 ½ lingură ulei de rapiță 1 ardei roșu, tăiat felii 60 g feta, mărunțită 1 legătură mică de mentă, mărunțită 4 nuci mărunțite Mod de preparare: Amestecă ceapa cu sucul lămâie, sucul de clementine și usturoiul.

Pune lintea într-un bol și adaugă oțetul balsamic și 1 lingură de ulei de rapiță. Restul de ulei se încălzește într-o tigaie wok antiaderentă, se adaugă ardeiul și se amestecă timp de 3 minute. Adaugă jumătate de ceapă și găteștește până se frăgezește.

Ce sa mananc seara pentru a slabi? - Femeia Fit

Pune lintea deasupra, apoi amestecă clementinele, restul de ceapă, feta, menta și nucile. Salata e gata de servit!

  1. Pot sa pierd grasime din burta
  2. Poti praji sandvisul pe ambele parti sau poti sa-l impachetezi si sa-l mananci fara prajire.

Penne cu somon, lămâie și capere Acest prânz cu puține calorii este foarte ușor de făcut și este extrem de retete pranz pentru slabit, așadar poate fi alegerea perfectă. Ingrediente: 85 g de penne integrale 1 linguriță ulei de rapiță 1 ardei roșu mare, mărunțit 2 fileuri de somon sălbatic înghețat, fără piele aproximativ g fiecare sucul de la 1 lămâie 2 căței de usturoi, tocați bine 1 ceapă roșie, mărunțită 6 măsline negre sărate Kalamata tăiate în felii 1 lingură de ulei de măsline extra virgin 2 legături de rucola Mod de preparare: Gătește pastele conform instrucțiunilor de pe pachet.

Retete pranz pentru mancaruri dietetice la pachet

Între timp, încălzește uleiul de rapiță într-o tigaie, adaugă ardeiul, acoperă și lasă aproximativ 5 minute, până se înmoaie și începe să se încingă puțin. Amestecă, apoi împinge ardeiul într-o parte și adaugă somonul.

ceai de cimbru pentru slabit

Acoperă și prăjește timp de minute. Amestecă sucul de lămâie într-un castron mare cu usturoiul, ceapa, caperele și măslinele.

25 de idei de prânz gustoase și sănătoase sub de calorii - Mâncat Sănătos

Adaugă ardeiul și somonul gătit în bol, scurge pastele și adaugă piper negru, ulei de măsline și rucola. Amestecă bine toate ingredientele și servește prânzul cald sau rece.

ajutați vă înfășurarea agățată să și piardă grăsimea de burtă

Pâine prăjită cu avocado și fasole roșie O alegere excelentă pentru un prânz plin de vitamine este această mâncare vegetariană cu avocado și fasole.

Ingrediente: 3 felii de pâine integrală g de fasole roșie, spălată și scursă 1 lingură mărar tocat plus extra pentru garnitură sucul de la ½ de lămâie 1 roșie tocată 1 ceapă roșie mică, mărunțită fin Mod de preparare: Zdrobește fasolea și amestec-o cu mărarul, sucul de lămâie și roșie.

Pune miezul de avocado într-un bol, zdrobește-l și amestecă-l cu suc de lămâie.

cara memakai bsh gel de slăbire

Pune avocado pe pâine, adaugă deasupra fasolea și apoi ceapa și presară mărar peste tot amestecul. Prânzul tău sățios este gata în doar câteva minute. Supă cremă de țelină O supă cremă de țelină este alegerea perfectă pentru un prânz cu puține calorii.

Mancare sanatoasa pentru slabit retete

Iată ce ușor se face: Ingrediente: 2 linguri de ulei de măsline g de retete pranz pentru slabit feliată 1 cățel de usturoi, decojit g de cartofi decojiți și tăiați bucăți legume pentru ciorbă pătrunjel, păstârnac, morcovi ml lapte crutoane pentru servire Mod de preparare: Încălzește uleiul într-o cratiță mare la foc mediu și adaugă țelina, usturoiul și cartofii. Amestecă bine și adaugă un strop de apă și un vârf mare de sare. Gătește, amestecând regulat timp de 15 minute și adăugând puțin mai multă apă dacă este nevoie.

Adaugă restul de legume și mai multă apă, iar când încep să fiarbă, dă focul mai încet și mai lasă încă 20 de minute.

slăbit strâns

Amestecă totul într-un blender și, apoi adaugă laptele, după care mai amesteci puțin. Condimentează retete pranz pentru slabit gust și servește supa delicioasă cu crutoane.

Gyros de pui cu verdețuri Acest gyros reprezintă un prânz cu puține calorii obținut în mai puțin de 15 minute. Ideal, nu-i așa?

Ațiputeafiinteresat